Tuesday, November 1, 2011

ငိုတဲ့အခ်ိန္ ေခ်ာ့မယ့္သူမရွိတဲ့အခါ.........

ငိုတဲ့အခ်ိန္ ေခ်ာ့မယ့္သူမရွိတဲ့အခါ ..................
ႀကံ့ႀကံ့ခံတတ္ဖို႔ ကၽြန္မသင္ယူခဲ့တယ္။

ေၾကာက္တဲ့အခ်ိန္ အေဖာ္လုပ္မယ့္သူမရွိတဲ့အခါ ............
သတိၱရွိတတ္ဖို႔ ကၽြန္မသင္ယူခဲ့တယ္။

စိတ္ရႈပ္တဲ့အခ်ိန္ ဂရုစိုက္မယ့္သူမရွိတဲ့အခါ.................
ေတာင့္ခံတတ္ဖို႔ ကၽြန္မသင္ယူခဲ့တယ္။

ပင္ပန္းတဲ့အခ်ိန္ မွီခိုဖို႔ပုခံုးတစ္စံုမရွိတဲ့အခါ...................
ကိုယ့္ကိုယ္ကိုအားထားတတ္ဖို႔ ကၽြန္မသင္ယူခဲ့တယ္။

ဒီလိုနဲ႔ ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မ ရွာေဖြေတြ႔ရွိခဲ့တယ္။
ဒီလိုနဲ႔ ကၽြန္မတေျဖးေျဖး ရင့္က်က္ခဲ့တယ္။ 
ကၽြန္မကို အလိုမက်ေစတဲ့အရာ
ႀကီးႀကီးမားမားလည္း မရွိခဲ့ေတာ့ပါဘူး။ 
တစ္ခါတေလ အလိုမက်ေစတဲ့အရာကလည္း
ကၽြန္မအတြက္ ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းတစ္မ်ဳိးျဖစ္ခဲ့
ပါတယ္။
 

No comments:

Post a Comment

ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ေနာ္